Hei taas Choco tässä! ;D <3<3
Ja taas aiheenani pullip nuket...xD
Jos olet ostamassa pullipin:
Mieti sitä mahdollisimman tarkasti, ja kauan. mieti, mitä tekisit pullipin kanssa.
älä tee hätiköityjä päätöksiä valinnassa.
sinun tulee tietää pullippien perus tiedot ennen sen ostoa.
muista myös että mitä enemmän työtä teet nukkesi eteen, sitä rakkaammaksi se sinulle tulee. ;)
muista, että pullip ei ole lelu, eikä nukke joka sopii pienille/leikkiin. on hyvä muistaa myös, että pullippien
ikäsuositus on k 15.
jos vanhempasi eivät ole tulevaisuudessa valmiita ostamaan sinun pullipillesi uutta peruukkia tai eye chipsejä, niin osta pullip, jonka silmistä ja tukasta pidät jo stoccina. :D
ei kannata edes yrittää kustomoida pullippia, sillä kustomoinnissa on omat riskinsä: pullippisi meikki saattaa mennä pilalle, ja joskus kustomointi päättyy rikki menneeseen nukkeen. :'( HUOM!! jos uhkarohkeasti aiot kokeilla kustomoimista, niin ÄLÄ poista nukkesi meikkejä kynsilakanpoistoaineella, vaikka meikit lähtisivätkin sillä! se voi syövyttää muovin! :< voit etsiä siihen ohjeita netistä ja youtubesta.;D
muista sanoa ennen vanhempiesi suostumusta että heidän täytyy olla valmiita ostamaan tytöllesi obitsu, jos stoc vartalo menee rikki tai löystyy.
muista ettei sinun tarvitse katua ostostasi vaikka pullip kyllästyttäisikin joskus, sillä
hetken päästä taas innostut siitä uudestaan. :)
no vaikka.... joo! Pullipin "perheeseen" kuuluu: pullip, pullipin poikaystävä taeyang, taeyangin pikkusisko dal, dalin luokkatoveri byul, pullipin pikkuveli isul, ja pullipin x poikaystävä namu. :) dal on 26,3cm, ja on suunnilleen pullippia olkapäähän asti. Dal pitää pullippia vihollisena muodissa ja stailissa. x)
vaikka kärsimättömyys vaivaisikin sinua, niin älä sorru tilaamaan nukkeasi ulkomailta! siihen kuuluvat nämä: tulliin jääminen, (rahojasi et saa takaisin.) Isot postikulut,kauppa voi olla epäluotettava, etkä tiedä sitä. nukke voi olla todella huono laatuinen, ja saatat pettyä kovasti saadessasi sen, jos se onkin erilainen/rumempi kuin kuvissa. sillä saattaa olla huono keho jne. :o suosittelen kovasti suomalaista rovaniemellä sijaitsevaa nukkenettikauppaa, mollamaniaa. ;) siellä nuket ovat OIKEASTI hyvälaatuisia, silmät pysyvät kiinni, keho on kaunis ja hyvä, hiukset ovat siistit ja aidot. :)) parempaa ei voisi olla eikä saada! siellä voi olla kalliimpaa kuin esim. pullipstylessä, mutta pullipstylessä nukkejen ruumiit ovat rumemmat, hiukset ovat huonolaatuiset, silmät eivät pysy kiinni jne. :<
oma Chelseani on mollamaniasta, mutta nyt pullip Chelsea on sold out. :o
pullipin kanssa on ihanaa puuhailla, askarrella, viettää lepohetkeä tai mitä tahansa! ;) <33
Siispä jos saat pullipin, niin toivotan vain ihania yhteisiä hetkiä rakkaasi kanssa! ;3 <3<3<3<3<33
t: Choco<3
Kommentit